Strona główna | Dodaj do ulubionych | Kontakt
RideOn - Jeep części, wyciągarki samochodoweRideOn - części JeepRideOn - Jeep części, wyciągarki
O MARCE
ZASADY ZAMAWIANIA
PROMOCJE
PORADNIK
DO POBRANIA
WARSZTATY
LINKI
KONTAKT

16.04.2021: Koniecznosc wygenerowania nowego hasła.


Jeśłi masz u nas konto najprawdopodobniej musisz wygenerować sobie hasło pod tym linkiem http://www.2cdtest-rideon.tld.pl/index.php?action=forgotpwd Niestety dosięgła nas awaria serwera OVH i nie wszystko udało się odzyskać.

28.10.2016: Wszystkich Świętych 2016


UWAGA: Nie pracujemy w dniach 31.10 - 4.11.2016! Wszystkie zamowienia zlozone w tym czasie beda realizowane od poniedziałku 7.11.2016.
Nie masz jeszcze konta, które umożliwia
Ci zakupy i dostęp do wielu promocji?

Identyfikator:
Hasło:
przypomnij hasło »
:
lokalizacja przesyłki

Nie znalazłeś części, która Cię interesuje?
Napisz do nas, a postaramy się ją sprowadzić!


<< wróć do listy


Uciąg wyciągarki powinien wynosić 1,5 x dopuszczalnej masy całkowitej auta, na którym wyciągarka będzie zamontowana. Dlaczego aż tyle i czy wyciągarka może być mniejsza? NIE POWINNA. Wyciągarka może okazać się potrzebna akurat w momencie, gdy auto jest w pełni załadowane, poza tym auto "przyklejone" do podłoża w błocie stawia dodatkowy opór. Oczywiście, aby chwilowo zwiększyć uciąg wyciągarki można i warto posłużyć się bloczkiem, ale ma to stanowić wyjątek, a nie regułę!


Tutaj należy kierować się głównie innymi wskazaniami. W zasadzie funkcjonalność obydwu typów wyciągarek jest taka sama. Wyciągarka zintegrowana jest prostsza w instalacji, bardziej zwarta konstrukcja pasuje do aut sporadycznie odwiedzających ciężki teren. Wyciągarki z oddzielnym sterowaniem pozwalają na montaż sterowania w dogodnym miejscu niekoniecznie w bezpośrednim sąsiedztwie wyciągarki co pozwala m.in. na jej wygodniejszą zabudowę.


Wyciągarki T-MAX sprzedawane są z liną stalową o odpowiedniej grubości i wytrzymałości w zależności od modelu. Dopuszcza się stosowanie lin syntetycznych o odpowiedniej wytrzymałości. Przewaga liny syntetycznej jest oczywista: ma mniejszą wagę, jest zdecydowanie lżejsza i poręczniejsza w obsłudze - nie obciążona unosi się na powierzchni wody, jest odporna na zagniecenia, nie gromadzi energii, a więc pozostaje w pełni bezpieczna podczas jej uszkodzenia. Posiada jednak pewne wady: utrudnia oddawanie ciepła z pracującej wyciągarki izolując, a nie przewodząc wytworzone ciepło, jest wrażliwsza na uszkodzenia mechaniczne szczególnie ostrymi przedmiotami, a co za tym idzie przy niedbałej eksploatacji jej żywotność bywa mniejsza, wymaga też poprawnego zaplatania (sprzedawcy oferują odpowiedni zaplot liny) aby utrzymać podawaną wytrzymałość, jest liną droższą niż jej stalowy odpowiednik. Przy linie syntetycznej zalecane są polerowane prowadnice ślizgowe zamiast rolek stosowanych przy linach stalowych. Dobór liny jest ściśle uzależniony od sposobu wykorzystania danej wyciągarki. Przy stosowaniu lin syntetycznych z wyciągarkami T-MAX polecamy stosowanie lin AmSteel Blue firmy Samson Rope.


<< wróć do listy
O marce | Promocje | Literatura | Warsztaty | Do pobrania | Linki | Kontakt | Zasady zamawiania produktów | Koszyk | Katalog produktów | Regulamin i polityka prywatności
2CD Multimediastabilny hosting
Marka Jeep oraz znaki towarowe MB, GPW, M38, M38A1, CJ2A, CJ3A, CJ3B, CJ5, CJ6, CJ7, CJ8, YJ, TJ, Wrangler, XJ, Cherokee, WJ, ZJ, Grand Cherokee, KJ, Liberty są własnością FCA Group
Copyright 2006 by PROCAR
All rights reserved.
Valid XHTML 1.0!     Valid CSS!